همه چیز در مورد مراقبت از محصولات چرمی

تاریخچه و معرفی کلنیل

 

کلنیل در سال ۱۹۰۹ با تولید محصولات نگهداری از انواع چرم و جیر و پارچه تاسیس شد. امروز شرکت کلنیل نماینده یکصد سال تجربه و مهارت در تولید با کیفیت ترین محصولات مراقبت از کفش و سایر محصولات چرم و جیر در دنیا  می باشد. کلنیل در سال ۲۰۰۹، صد ساله شد و این یک اتفاق بزرگ و نادر است و دلیلی برای نگاه مطمئن و با افتخار به گذشته. چرم یک محصول طبیعی است که قابل ارتجاع است و پاره نمی شود؛ ضد آب و تنفس پذیر و بالاخره یک عایق است. محافظتی که چرم احتیاج دارد قابل مقایسه با پوست انسان است. طبیعتا مشمول گذشت زمان و اثرات آن می باشد و بنابراین نیازمند همان درجه از وسواس و مراقبت می باشد. همانطور که توقع ما از چرم و کیفیت آن بالا است، در نتیجه نیاز به محصولات با کیفیت مراقبت از چرم نیز بیش از پیش وجود دارد.

 کلنیل آلمان با کیفیت ترین و کامل ترین طیف محصولات مراقبت از انواع چرم، جیر و پارچه را مانند انواع واکس ها، تمیز کننده ها و ضد آب کننده ها ارايه می کند. کلنیل همچنین طیف گسترده ای از انواع کفی و قالب کفش تا بند کفش را نیز ارائه میکند.

 

  تمیز کننده ها:

تمیز کردن خشک همواره به عنوان اولین مرحله توصیه می شود. محصولات پاک کننده مثل فوم در حالتی که کثیفی یا آلودگی زیاد است استفاده می شوند. کیف و کفش ابتدا باید تمیز شوند سپس ضد آب شوند.

تمیز کردن دو نوع است: تمیز کردن خشک، تمیز کردن با مایعات.

ابتدا روش خشک ، با دستمال و برس ها تمیز شوند، اگر کامل تمیز نشدند با دستمال یا اسفنج و محصولات مایع کلنیل استفاده شود.

 

 

پاک کن جیر - Nubuk Box

 

کاربرد: پاک کننده جیر و نبوک کلنیل با دو کاربرد مختلف .

نحوه استفاده: طرف لاستیکی برای تمیز کردن و لکه بری و طرف دیگر برای برس زدن و حالت دادن به جیر.

 

  

اسفنج  Sponge

 

کاربرد: جهت تمیز کردن کلیه سطوح چرمی و پارچه ای

 

برس تمیزکننده - Textile Brush

 

کاربرد: برای تمیز کردن سطح پارچه ای، جیر و نبوک و سایر منسوجات.

نحوه استفاده: این برس را می توانید به تنهایی و یا از طریق اسپری کردن سایر محصولات تمیز کننده کلنیل بر روی آن و کشیدن روی محصول استفاده نمایید.

 

 

برس جیر - Crepe Brush

کاربرد: تمیز کردن جیر و نبوک و برگرداندن  حالت مخملی.

نحوه استفاده: سطح جیر و نبوک را به یک جهت برس بزنید و موهای کناری برس قابلیت دسترسی به درزها را فراهم می سازد.

 

اسفنج براق کننده -  Mobil Sponge

 

این محصول یک براق کننده سریع و راحت است که مناسب تمیز کردن سریع قبل از مهمانی و یا جلسات کاری مهم می باشد.

 

 

اسفنج براق کننده با مایع Mobil With Liquid -

کاربرد: چرم طبیعی و مصنوعی

نحوه استفاده: برق فوری در هر زمان . اسفنج را به صورت افقی روی کفش تمیز کمی فشار داده و به صورت یکنواخت به تمام نقاط کفش بکشید و پولیش نمایید.

* لطفا در هنگام خرید دقت فرمایید که رنگ مناسب آن خریداری شود چرا که در سه رنگ مشکی، قهوه ای و بی رنگ موجود می باشد.

 

 

 

اسفنج براق کننده جیبی Mini Polish -

کاربرد: انواع چرم طبیعی و مصنوعی

برای براق کردن سریع کفش در اندازه جیبی

 

 

 

تمیز کننده داخل کفش - Inside Fresh & clean

 

کاربرد: اسپری مخصوص تمیز کردن و خوشبو کردن داخل کفش. ایده آل برای کفش های ورزشی و صندل

نحوه استفاده: داخل کفش اسپری نمایید و با یک دستمال نرم تمیز کنید تا خشک شود.

 

 

تمیز کننده و مراقبت ارگانیک - Bamboo Lotion

 

کاربرد: تمیز کننده ارگانیک برای لباس، کیف، کفش و سایر محصولات چرم، جیر،  پارچه و Gore-Tex

رطوبت لازم را بازگردانده و از خشک شدن جلوگیری می کند.

نحوه استفاده: جهت تمیز کردن محصولات چرمی، بطری را بصورت عمودی نگه داشته و از فاصله ۲۰ سانتی بر روی سطح چرمی خود اسپری نموده و  چرم ظریف را با دستمال پولیش به طور یکنواخت پخش نمایید و پس از خشک شدن پولیش نمایید. جهت تمیز کردن جیر و پارچه محصول را بر روی برس تمیز کننده اسپری نموده و به آرامی بر روی سطح بکشید. پس از خشک شدن جیر را با برس جیر برس بزنید.

 

دستمال پولیش Polishing Cloth -

 

کاربرد: دستمال پولیش ابزار لازم  هر منزل می باشد. دستمال پولیش کلنیل هم برای کاربرد محصولات مراقبت کننده چرم کاربرد دارد و هم برای پولیش  کفش در مرحله آخر. قابلیت شستشو باعث افزایش عمر مفید این محصول می شود

مراقبت کننده:

مراقبت کردن برای حفظ ارزش محصولات چرمی، پارچه و مواد مصنوعی ضروری است. ما رنج گسترده ای از انواع کرم و مایعات مراقبت کننده را ارائه می دهیم.

 

فرچه واکس     Application Brush -

 

کاربرد: واکس زدن انواع کفش چرمی (موی طبیعی اسب)

نحوه استفاده: مقدار کمی از واکس کلنیل را برداشته و روی سطح چرم ‍پخش نمایید.

 

واکس کرمی Shoe Cream Jar

 

کرم مراقبت کننده و احیا کننده رنگ برای انواع چرم صاف طبیعی و چرم مصنوعی.

* لطفا در هنگام خرید دقت فرمایید که رنگ مناسب آن خریداری شود چرا که در سه رنگ مشکی، قهوه ای روشن، زرشکی،قهوه ای، سرمه ای تیره و بی رنگ موجود می باشد.

محافظت کننده:

چرم و سطوح بی بافت  نیاز به محافظت دارند. پیشنهاد کلنیل این است که قبل از اینکه برای اولین بار استفاده شوند، ضد آب کردن با یک اسپری با عملکرد بالا پیشنهاد می شود. این عمل باعث می شود تا از همان ابتدا هیچ آلودگی احتمالی نتواند به داخل سطح نفوذ کند و بنابراین تمیز کردن آن با بالاترین کیفیت انجام می شود.

 

 

ضد آب و لک و احیا کننده جیر و نبوک Nubuk + Velours -

 

کاربرد:  احیا کننده انواع جیر و نبوک و محافظت کننده در برابر رطوبت و لک

ضد آب کننده و مراقبت کننده در برابر رطوبت و لک برای جیر و نبوک . ۲ تا ۳ بار به صورت یکنواخت اسپری کنید و اجازه دهید تا خشک شود. در صورت نیاز مجددا تکرار کنید. حتما این عمل را در اتاق با پنجره باز یا بیرون از فضای بسته انجام دهید. از برس جیر کلنیل برای برگرداندن حالت مخملی استفاده کنید. استفاده منظم موجب حفاظت بهینه می شود. در برابر اشعه uv محافظت می کند

 

اکسسوری:

براق کننده چرم  Self Shine -

 

کاربرد: براق کننده انواع کفش چرمی

نحوه استفاده: کفش را تمیز نمایید. سر اسفنجی را روی کفش فشار داده، مایع را یکنواخت پخش نمایید. پس از خشک شدن پولیش نمایید. حداکثر یکبار در هفته استفاده شود و پیشنهاد می شود  بعد از ۳ تا ۵ بار استفاده از این محصول ،از کرم های مراقبت کننده کلنیل استفاده نمایید.

 

باز کننده نقاط تنگ کفش - Stretch

 

کاربرد: اسپری مخصوص جهت باز کردن نقاط تنگ کفش

نحوه استفاده: از داخل به نقاط تنگ کفش اسپری کنید و کفش را برای چند دقیقه بپوشید یا از قالب کفش استفاده کنید و در صورت لزوم تکرار شود.

 

   ضد آب و ضد لک با فناوری کربن CARBON Protecting Spray

 

محافظت کننده با دوام، با کارایی بالا برای چرم، جیر و پارچه. این محافظت کننده یک لایه محافظ نامرئی، تنفس پذیر و مقاوم روی انواع سطوح ایجاد می کند. در برابر آلودگی و رطوبت محافظت می کند.

نحوه استفادهابتدا سطح را با استفاده از برس تمیز کننده یا دستمال پولیش تمیز نمایید. سپس از فاصله ۳۰ سانتی متری به طور یکنواخت روی سطح تمیز اسپری نمایید. صبر کنید تا خشک شود و مجددا تکرار کنید. بعد از هر ۱۲-۱۵ بار پوشیدن مراحل را کرار کنید.

 

فوم تمیز کننده با فناوری کربن  - CARBON Cleaning Foam

 

کاربرد: فوم آماده استفاده با قدرت تمیزکنندگی بالا برای انواع محصولات

نحوه استفاده: محصول را به صورت عمودی به سمت پایین گرفته، به طوری که اسپری به سمت پایین باشد، از حدود 1 سانتی متر بر روی اسفنج یا (چرم صاف) و یا روی برس تمیز کننده (برای پارچه، مش و چرم کهنه) اسپری کنید. به طور یکنواخت و با حرکات دایره ای  روی کفش پخش کنید.

فوم به جا مانده و آلودگی را با یک پارچه تمیز و مرطوب از سطح محصول بردارید و اجازه دهید خشک شود و در صورت نیاز چرم کهنه را برس بزنید.